lørdag 3. juli 2010

Sommerkledd tallerkenhylle


Jeg fikk tallerkenhylle hos min snille svigermor i fjor sommer som hun hadde funnet på Fretex. Hadde letet lenge etter en helt enkel en for å friske opp kjøkkenveggen. Etter å ha hatt kokebøker og utallige snånips, fant jeg ut at nå var det på tide med en forfriskning. Av og til får man "ånden" over seg og har lyst til å fornye litt i huset, og når det allerede er blitt sen kveld, er det vel greiere å bytte ut litt nips enn å begynne å male møblene i gangen som jeg også har planer om å gjøre. Green Gate er jo et enormt populært merke for tiden, også hjemme hos meg. Syns derfor at serviset med små blomster passer nå som sommeren er godt igang. Dekketallerkene fikk vi i bryllupsgave av svigerbror og svigersøster. Jeg bare elsker de, så syns de måtte få luftet seg litt fra skapet. Så syns at vi så sjelden tar de fram og i bruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Da blir jeg så glad :)