onsdag 14. juli 2010

På tide å male hjemme?

Den rimeligste formen for oppussing er den man gjør med noen malingsstrøk. Det er det reklamen sier ihvertfall. De sier ingenting om at når man først har tenkt å male en kommode i gangen, så følger det gjerne med et visst antall andre ting som også gjerne vil ha et strøk eller fire. Så fra å gå igang med maling av kommoden som sto i gangen har jeg nå endt opp med å male de andre møblene som stod der, listene ved gulvet, og et par andre saker som jeg hadde liggende, siden jeg tross alt hadde alt av maleverktøy framme!! Resultatet blir nok forhåpentligvis bra, og gangen får en real makeover :) Nå håper jeg at morgendagens strøk blir de siste. Ha en super kveld!

1 kommentar:

  1. Nå er jeg kjempespent på hvordan det blir. Håper det blir bilder i morgen.

    Så mye kjekt du har fått på bloggen din nå :)

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)