lørdag 31. juli 2010

Skulle så gjerne ønske.....

At man kunne fått en kveld som denne før ferien er over. 
En kveld med god mat, god drikke, gode venner og ikke minst en
vakker, romantisk og munter stemning UTE!



Her høljer det ned i dag, og skulle så gjerne fått litt mer sol før ferien er over. 
Da får vi heller ordne til litt innekos, er jo hyggelig det også. Tenne lys, lage god mat og nyte selskapelig latter, gode historier og  varme samtaler :)
(bildet er hentet fra Living.no)
Ha en flott lørdag alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Hei du, ja, hihi, mange innlegg.. Jeg har noen sånne dager innimellom ;-) Dagen i dag har stort sett bare bestått av garasjerydding og innekos.. Mannen holder på enda... Flinke han! Jeg sitter inne med vinglasset og koser meg med bloggen! Tenkte ta utfordringen fra deg etterpå, hvis ikke vi kanskje heller snurrer en film når mannen kommer inn! Det bøtteregner ute... :( Leit med det kjedelige været da, siden dere skulle på matfestival og greier... Kos kveld videre! -klem

    SvarSlett
  2. Hei! Så gøy at du startet å blogge. Det har ført så mye hyggelig med seg for meg, så jeg anbefaler det! ;O)

    Kos deg masse med blogging og i miljøet "her inne"!

    Liv ;O)

    SvarSlett
  3. Enig med deg, her har det regnet nesten hele
    sommeren tror jeg har brukt de nye stolputene 4! ganger i hele sommer....
    Neste år utlandet om bare for en uke så blir det det:)

    Ha en super søndag.

    Klem fra Tonje

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)