torsdag 15. juli 2010

Line of Oslo


Kom plutselig over denne herlige kolleksjonen fra Line of Oslo, kunne godt tenkt meg både tunikaen og kjolen. Er veldig grå-blå for tiden, så dette hadde passet perfekt. Nå vet jeg ikke om noen som selger dette merket i mitt området, og i tillegg er det sommer/vår kolleksjonen. Jeg bør vel heller lete etter høst/vinter kolleksjon, for her jeg bor får vi bare en smak av sommer innimellom. I morgen er det meldt storm, need I say more?!?! Ha en fortyllende natt :)

5 kommentarer:

  1. God morgen!
    Takk for søte ord inne hos meg!
    Synd vi ikke begynte å blogge tidligere, da vi bodde på samme sted:)
    Godt å høre at dere fant dere bedre til rette etterhvert! Du har jo flyttet langt. Kan godt tenke meg at det ikke bare er enkelt!
    Sandnes er jo en by med veldig ung befolkning og mange innflyttere. Det tror jeg gjør at mange er åpne for nye bekjentskaper og vennskap!
    Det hjelper jo også dersom dere jobber i nærheten! En arbeidsplass er ofte et fint sted å treffe nye mennesker!
    Jeg håper at iallfall en av oss får jobb her inne etterhvert. Men desverre er det sjelden noen spennende jobber som er ledige....

    Fine bilder du viser fra Line of Oslo!
    Liker godt det merket, og går mye i klærne jeg har derfra!
    Kan tipse deg om at SoSophie på Magasin blå fører dette merket!
    Søsteren min jobber der:)
    Om du vil, kan du jo ta en titt på bloggen hennes:
    http://synnovefrantzen.blogg.no/
    Dersom du sender henne en mail eller kommentar
    kan hun sikkert sjekke om de har det du er ute etter!
    Hun har litt datatrøbbel om dagen, men tror hun får sjekket blogg/mail via mobilen:)

    Håper dere får en fin dag i regnet!
    Ser de har meldt sol etterhvert, men det ser jammen ikke slik ut!:)
    Jeg lurer på om jeg skal ha bakedag...
    Problemet er at jeg mangler gjær, og vet ikke om jeg orker å dra ungene med på butikken:)

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Likte den kjolen...
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Nydelige klær ja! :)
    Kommer det bilde av det du har skrevet at du har malt i innlegget under? Alltid spennende med maleprosjekter...

    SvarSlett
  4. Herlige klær... Likte supergodt toppen øverst! :) Elsker sånne avslappede, men likevel pene klær! Ha en finfin dag! Her i Tønsberg er det varmt, men øspøs regnvær... :(

    SvarSlett
  5. Hei igjen, selvsagt hjelper jeg mer enn gjerne. Du tenker på det orange B-ikonet? Det fikser du på Utforming, og går inn på listen der du legger inn bloggene du har under "Til inspirasjon og glede" - og huker kun av for "Tittel på de nyeste elementene" og "Miniatyrbilde av...". Ikke huk av for "Ikon". Da tror jeg det vil forsvinne :)

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)