torsdag 2. september 2010

Vinner av give away!

Herlighet hvor morsomt dette har vært!! :)
Det har vært utrolig mange som har meldt seg på min give away, 
 156 lodd i alt, over all forventning.
Det som er det kjekkeste er at jeg har oppdaget
mange nye og flotte bloggejenter.
Takk til alle som viste sin interesse!
Så over til det som alle lurer på,
hvem vant?


Storesøster fikk æren av å trekke vinnerloddet, og vi gjorde det på
gamlemåten. Ellemell stakk av med skålene. Hun har en super blogg
som absolutt er verdt å besøke. 

Lillesøster syns det var urettferdig at bare storesøster fikk trekke,
så da ble det trukket en 2 og 3 plass. De får en overraskelse i posten :)




Netta og Dronning Maud ble trukket ut av lillesøster! 
Netta fant jeg gjennom at hun meldte seg på min give away, en supersøt blogg,
Dronning Maud, har jeg lest lenge før jeg selv begynte å blogge, inspirerende og flott!
Sjekk ut begge to :)


Send meg adressen deres på ellashverdagsgleder@hotmail.com

Ha en fortryllende kveld :)








9 kommentarer:

  1. Så kjekt!!!! :)Det var jo stas.Fine ord om meg:) Takk!!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Må inn og titte på vinnerne etterpå :) Jeg har fått en award som jeg har så lyst til å gi videre til deg. Du kan lese om den inne på bloggen min :) Håper du har en skikkelig flott kveld.

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  3. Hei
    jeg rakk visst akkurat IKKE å bli med på lotteriet ditt. Men takk for at du la igjen koselig hilsen hos meg - da fant jeg deg og den FINE bloggen din.
    her må jeg se mer og kose meg.
    og kommer snart igjen!
    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk! så utrolig glad jeg ble nå! Det var en fin start på helgen:)
    JIPPI:)

    takk for fine ord- det varmer:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!!
    Likte at du hadde flere premier også, er veldig moro det!:-)
    Ha en kos helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne!
    Ha en fin dag, Ella
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Gratulere så mye til vinneren:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til alle tre! =D

    SvarSlett
  9. JIPPI - jeg vant! Og så spennende med en overraskelse i posten da, jeg gleder meg :-)

    Tusen takk til lillesøster!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)