fredag 17. september 2010

Planlegg neste år nå!

Isa.nu er en internettside med nettbutikk som jeg har anbefalt før.
Nå har de lagt ut sine supre kalendere for salg,
jeg anbefaler disse for kontroll på hverdagen :)


http://www.isa.nu/shop/familjekalender-2011-p-267.html

Den inneholder fem kolonner slik at familiemedlemmer har hver sin,
en telefonnummerliste og en bursdagsliste.
I tillegg kommer den i flere flotte farger og med mange herlige illustrasjoner.
Trykk på billedteksten og ta en titt :)

Klem klem fra Ella

2 kommentarer:

  1. Stilig kalender! Skal ta en titt på siden. Takk for tips! Likte godt inspirasjonsinnlegget under.

    SvarSlett
  2. Ja det er utrolig mye flott der inne. jeg var så heldig å vinne et gavekort der på en giveaway og har nå et stort flott trykk derfra på kjøkkenveggen min :)

    Håper dere får ei skikkelig flott helg!! Klem :)

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)