fredag 17. september 2010

Fredag

Nå er den her, dagen man går å gleder seg til.
Nemlig fredagen!
Jeg har hatt en effektiv ettermiddag, og fått gjort unna en del ting.
Er deilig å ta imot kvelden og helga med senket skuldre 
og avslappet humør :)


I tillegg til å ha fått handlet inn noen blomster til helga,
har jeg gjort unna mange ting på julegavelisten!!! Herlig!
Nå har jeg i mange år sagt at jeg skal begynne tidlig, og i år har jeg klart det.
Nå er seks gaver strøket av på listen.
I tillegg kom jeg over (noe som jeg selv vil kalle det) et genialt tilbud.
Høsten her hvor jeg bor innebærer MYE regn, og da trenger man en skikkelig god regnjakke.
En Missing Link jakke til halv pris, min størrelse og i en nydelig brunfarge, kan man ikke si nei til :)
(jada mannen min, jeg har noen fra før, men det var jo tilbud!! )


Ha en super fredagskveld alle sammen.
Jeg koser meg her inne og er så utrolig glad for denne verdenen :)

Ciao Ciao 


6 kommentarer:

  1. Flinke du som allerde har startet med julegavene. Høres greit ut å slippe å ta alt rett før jul...
    Nydelige blomster og flotte bilder.
    Ha en fin kveld
    klem Tonje

    SvarSlett
  2. Fine blomster og bilder.
    Ha en super kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hei igjen
    takk for oppklarende og utfyllende svar på fotospørsmålet. Jeg tror jeg forsto dette
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så deilig å ha kommet i gang med julehandelen! Jeg tenker det samme som deg hvert år... kanskje jeg skal starte opp også!
    Kos deg i helga!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Så nydelige og harmoniske bilder!
    Flink du er som har fått kjøpt mange julegaver allerede! Tenker på julen jeg også, men jeg har ikke fått rotet meg til å handle noen julegaver ennå...
    Ha en flott helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Flink du er som er kommet i gang med julegavene!

    Jeg var også så tidlig ute i fjor, og ferdig lenge før desember meldte sin ankomst. Det var en veldig god følelse!
    I år kan jeg bare glemme å klare det!
    Det blir julegaveshopping midt i ammetåka ;)

    Fine bilder du har tatt!

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)