lørdag 8. januar 2011

Polyvore og den beste jeansen!

En herlig lørdagskveld :)
God mat og fullstendig sløving på sofaen med pcen på fanget
og tven på i bakgrunnen.





For en tid tilbake fikk jeg et tips fra en venninne om en super jeans.
Levis har kommet med et merke som heter Demi curve.
Den kommer i flere farger og fasonger.
Det er den beste jeansen jeg har hatt siden tiden med Levis 501 :)
(vi husker vel alle den :)
Buksa er utrolig myk og stretchy, men den har fremdeles jeansfølelsen.

Til slutt i kveld vil jeg komme med en parfyme anbefaling til de som evt.
vil prøve noe annet. Gucci sin, som rett og slett bare heter Gucci.
Jeg falt pladask for den herlige duften :)

Ha en avslappende og herlig aften .)
Klem klem fra Ella

7 kommentarer:

  1. 501 modellen var min favoritt og. Lapper og hull overalt. Men du så god bukse.
    Nyt kvelden
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Hei hei :)
    Husker godt tida med Levis 501 for alle penga, hehe. Den jeansen du anbefaler skal jeg jammen meg sjekke ut. Hørtes bra ut ja :)
    Her nytes også lørdagskvelden med sløving.
    Kos deg videre vennen!!
    Goklem Marie

    SvarSlett
  3. Heja!
    Jeg så det var snakk om barnerom på NIB denne gangen og jeg har faktisk begynnt på et innlegg, men ikke fått tid til å gjøre det ferdig enda, hehe. Så koselig at du tipset meg om det og!:)

    Håper søndagen din er fin.

    klem

    SvarSlett
  4. Levis 501 ja, the good old days hehe
    Skal til new york om 2 mnd og skal virkelig kjøpe meg ett par eller 2 der, takk for tipset

    SvarSlett
  5. 501, ja -det var tider det :)
    Har hørt om denne buksa, tror jeg må teste den ut -elsker stretchy skinnyjeans!
    Takk for koselig hilsen! Og det er helt greit å "stjele" greina :)
    Ha en fin søndag!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Sukk...501 var buksen med stor B :)
    Husker da jeg fikk den første min!!

    Legger meg til som følger hos deg..
    Klem Martha.

    SvarSlett
  7. Gucci parfymen er utolig god, har hatt min en liten stund nå å bruker de edle dråpene med stor forsiktighet ;) hehe..

    Kjempe Koslig blogg du har :)


    Sandra - http://lovethebeautifulthings.blogspot.com/

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)