lørdag 1. januar 2011

2011

Et nytt år med mange nye muligheter, opplevelser og minner.
Vi hadde en kjempefin kveld i går.
Et koselig dekket bord, tapas og mange fine samtaler.



Bordet ble pyntet i brunt, sølv og gull.
Nå klør jeg litt i fingrene etter å få kastet ut julen, og starte hverdagen
igjen med et litt mer normalt hus :)
Vi får se om den store energien kommer over meg i morgen,
det er heldigvis to dager igjen til jobben kaller.
Ønsker alle der ute en fin start på det nye året!
Klem Ella :)

8 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg og dine et riktig god nytt år. Gleder meg til et nytt blogg år med deg.
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nå er julen en saga blott her i huset. Julepynten ble pakket ned i går og juletreet ble kastet ut i dag. Det er så deilig å få huset tilbake i normalt gjenge igjen. I dag var jeg faktisk ute på årets første skitur, er ganske fornøyd med starten på det nye året :-)

    Det høres ut som om dere hadde en koselig kveld i går med nydelig dekket bord!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Jeg kasta ut jula idag:) rart hvordan man styrer og pynter til jul, og vips er jula over og man gleder seg til å få alt ut igjen:)

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  4. Så fint dekket bord!!Godt nyttår til deg...Og takk for finr ord hod meg.Gleder meg til blogging i 2011 hos deg:)

    SvarSlett
  5. Så lekker den var den Gledelig Jul skålen, og vakkert pyntet var den også. Håper den fine starten på året fortsetter for både deg og alle du er glad i :)

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. ET vakkert bord du har dekket!!
    Godt nytt år !!
    mvh Anette♥

    SvarSlett
  7. Godt nytt år, Ella! Det var bare vidunderlig å kaste ut julen:-) Rart hvor lei man blir av alt "rotet" når det er over.. Ønsker deg alt godt i det nye året!
    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  8. Flotte bilder av et fint bord!:)

    Godt nytt år!!!
    Håper dere har hatt fine dager sammen i jula og er klare for å starte på hverdagen igjen!
    Jeg begynner å jobbe igjen i morgen, og kjenner meg så absolutt ikke klar... Men det går jo som regel bedre enn man frykter!

    Gleder meg til et nytt bloggeår sammen med deg:)
    Klem!

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)