tirsdag 7. desember 2010

Heia Norge!

Jeg er håndballjente, og det finnes ingen idrett som interesserer
meg mer enn håndball. Derfor blir det heller ingen julestemning
uten et VM eller EM i desember :)
EM åpning dag og Norge vant over Frankrike, jippi!

Jeg er og av den typen som står i sofaen og heier, 
vet reglene mye bedre enn dommeren, og har full peiling når 
spillerne bør byttes ut. I tillegg kan det hende det
kommer noen nord norske strofer når utfallet ikke blir slik jeg hadde tenkt!
Uansett dagene framover blir spennende :)
I tillegg til håndball, er blomster og en viktig del av den rette julestemningen
for meg. Jeg må alltid ha røde julestjerner, Amaryllis og Asalea.
Nå har jeg kanskje hatt litt for god selvtillit når det kommer til mine egenskaper
for å holde disse i live fram til jul, men mommo kommer snart på besøk 
så da får de nok pleie og omsorg :)


 Ha en fortryllende natt, og ikke glem kampen i morgen :)
Heia Norge!






2 kommentarer:

  1. Helt enig - håndball er helt rått!!
    Jeg har vært keeper jeg da, og irriterer meg HVER gang Kathrine LH hopper til siden når det er vingskudd. (Står i sofa'n og mener jeg kunne gjort det mye bedre, hehe...)
    Kampen igår var kjempebra og gleder meg allerede til alle de andre kampene!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Alltid koselig å oppdage nye blogger og bloggere:)
    Artig med håndball, og kjempegøy at Norge vant den første kampen!
    Kos deg videre med håndballen og ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)