torsdag 9. desember 2010

Den blå timen

Kankje ikke helt ennå, men gjennom vinduet ser det ut som
den blå timen. Live, storesøster, er veldig opptatt av den blå timen
(Månetoppen), og kommenterte akkurat at nå er sikkert blånissene ute
å leker. Herlige de små, og gruer meg litt til den dagen de finner
ut at nissen faktisk ikke finnes på ordentlig. 


I dag har jeg vært hjemme med lillesøster Erle som ikke er helt i form,
men heldigvis på bedringens vei. Så da har vi hygget oss med litt pynting
i huset. 



Disse søte små heklede hjertene fant jeg på Plantasjen, 
måtte bare ha med meg noen hjem. Syns de passet riktig så fint
på "krølle"grenene :) Den søte sink lysestaken fikk jeg hos min gode 
venninne Tone til bursdagen. Tusen takk Tone, du er alltid så snill :)

Klem klem



7 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig det var :)
    God bedring til lille Erle!

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble på bordet med utsikt utover på den "blå" timen.
    God bedring til jenta di.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Veldig fint!!God bedring til Erle:)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder og likte godt pynten.

    SvarSlett
  5. Oj, her hadde det skjedd mye! :D
    Flytting og husbygging under planlegging ser jeg. Hvor langt nord er det dere skal flytte da?

    Kjempefine bilder du viser i dette innlegget.

    Håper dere har ei fin adventstid.

    Mange klemmer! <3

    SvarSlett
  6. Den blå timen er magisk ja! Vakker også! :)
    God bedring til frøkna, forhåpentligvis er hun over det allerede!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder av den blå timen og så koselig dere hadde pyntet frem mot jul. Jeg regner med at huset nå er fullt at nydelig julepynt.

    Håper dere har en fin jul nordpå og så spennende med flyttingen, jeg regner med å få høre mer om prosjektet :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)