søndag 9. januar 2011

Uke 2 og en ny hverdag

Da er snart uke 2 igang, og vi starter en litt ny hverdag.
Mor skal styre hjemme med jentene, hus, bikkje og jobb,
mens far kommer hjem i helgene. 
Skal bli en spennende periode, men er sikker på 
at det kommer til å gå bra. Vi jentene klarer oss alltid godt :)


Er nok litt unormalt opptatt av kjøkken for tiden, og syns det
er alt for mye å velge mellom :) Et luksusproblem kanskje!
Tror nok vi kommer til å gå for hvitt, selv om grått sto høyt i kurs
lenge, men det enkle er ofte det beste.
Benkeplaten er funnet på Norema som heter drivved, fargen
sier seg kanskje selv :)
Så var det kjøkken da, og her kommer det vanskelige. 
Det er bra vi har god tid på å bestemme oss,
og i tillegg veldig bra at jeg har mange herlige bloggere
dere ute som inspirerer :)
Kom gjerne med tips og erfaringer!

Bildene er  hentet fra HTH sin katalog
 Da er det vel bare å gå igang med forberedelsene til 
morgendagen. Bedre tid om morgenen, gir en bedre og
koseligere start på dagen :)

Ha en fin kveld og en god start på uke 2 :)
Klem klem

7 kommentarer:

  1. Lykke til med valg av kjøkkenløsning. Det blir nok bra!

    SvarSlett
  2. Hei og godt nytt år!
    Det er så koselig å ha deg tilbake i bloggverden igjen!
    Beklager at jeg er så dårlig på å legge igjen kommentarer. Jeg er innom og leser, men tiden strekker ikke alltid til til å legge igjen et spor...
    Så gøy at dere skal bygge hus!
    Da har dere en spennende tid i vente! Blir nesten litt misunnlig jeg... Det er det kanskje ikke så mange som sier bare et godt år etter innflytting, men jeg storkoste meg i prosessen, og skulle gjerne gjort det igjen!:)

    Ser du funderer på kjøkken. Mye fint å velge i! Titter du innom hos meg i morgen, kommer det et innlegg med bilder av vårt kjøkken. Vi valgte hvitt, grepsløst fra Kvik, og er godt fornøyde. Ikke veldig spennende og fancy, men passer vårt bruk.

    Håper du har hatt en fin helg!
    Lykke til med livet som alenemamma i ukene. Høres ut som om du er ved godt mot, og da går jo det meste bra:)

    Klem!

    SvarSlett
  3. hei
    spennende å skulle velge
    er litt misunnelig
    her må jeg leve med ei gammel innredning, mens vi venter på å få ta over Drømmehuset..!
    hvitt er ikke dumt.
    kjøkken koster jo mye og skal vare lenge.
    blir spennende å se hvordan det blir

    lykke til

    kjempefin blogg du har, forresten.
    god søndagskveld til deg
    hilsen
    Åpent hus

    SvarSlett
  4. Hei og hopp:)

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen, har du jobbet i PBN??

    Jeg jobber til daglig som kjøkkenselger så vil anbefale deg hvitt kjøkken. Det blir man som regel aldri lei av, drivved benkenplaten er også lekker til hvite skaper.

    Lykke til**Janne

    SvarSlett
  5. Lykke til med den nye tilværelsen. Kommer helt sikkert til å gå fint. En positiv instilling er halve jobben vet du.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Hei, så kjekt å finne veien hit, kjempefin blogg:-).legger meg til som følger:-).
    Dere er heldige som skal bygge nytt hus, så spennende:-).
    Åååå den gucchi parafymen i innlegget under er jo bare fantastisk:-).
    Ønsker deg en fin start på uken
    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. hei.
    vi har malt rett på sponplatene som var i den gamle delen av huset. når vi tar en ny runde legger vi taper under. denne gangen gjorde vi det litt enkelt. har sett at det har kommet helt slette tapeter nå!! liker også at det er helt slett...
    lykke til med kjøkkenvalg og andre valg;)
    klem kristina

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)