torsdag 5. august 2010

Ny puff

De som kjenner meg godt, vet at jeg er utrolig god til å starte med 
håndarbeidsprosjekter, men særdeles dårlig til å avslutte de.
De gjelder også for puffen jeg skulle strikke. Den startet jeg med 
for godt over 6 mnd siden. Nå ligger den bare der og venter på å
få bli strikket litt på. I mellomtiden trengte min strikkekrok (kaller 
den det selv om jeg sjelden strikker der) en puff til å ha beina på.
Så i dag da jeg var på Living fant jeg en fin midlertidig erstatter.
En grå, fake skinnpuff til 349 kr. Syns ikke prisen var så ille 
så da går det jo an :)
Ser jo og at jeg må ta meg en ryddings i bokhyllene, ser plutselig 
sånne ting på bilder!




 Må i tillegg vise min fine symaskin som jeg har arvet etter
farmor. Hun døde mens jeg enda var veldig liten, så
da er det ekstra kjekt å ha et minne fra en god og snill
dame som jeg desverre ikke husker så godt.



 Ha en fortyllende kveld. 
Tror jammen jeg skal sette meg ned og hekle 
litt i strikkekroken min :)

Klem klem


2 kommentarer:

  1. For et vakkert minne å ha! Skjønn var den :) Fin puff også! Ha en kos kveld videre :) Klem

    SvarSlett
  2. Koselig strikkekrok med en fin puff!

    Kjekt med noe nytt :)

    SvarSlett

Da blir jeg så glad :)